Pismo njemu

Najprej pride šok, saj ne moraš verjeti kaj se dogaja. Nastopi jeza, saj si jezen na cel svet in ne moraš dopustiti, da se to dogaja tebi. Jeza preide v globoko žalost, tišči te v prsih, zraka ti primanjkuje in tvoje ustnice več ne vidijo smisla za smeh. Po vsem napoči čas sprejemanja, kar je najtežje. Biti moraš močan, saj si opora drugim. Postavi te na realna tla. Življenje ni večno je minljivo in kako pomembno je da vsaki sleherni trenutek preživimo kakovostno. Časa več ne moramo zavrteti nazaj. Pomembno je da si vzameš čas za najbližje, saj ne veš kdaj bo odbila tvoja ura.

Pišem ti pismo v upanju, da boš videl ti in bo obema lažje. Jočem, tudi narava danes joče z menoj, res je težko. Ni lahko, obstala sem v trenutku, si mislim zakaj ravno ti in tako hitro. Obsojam se zakaj nisem storila več.

Veš globoko v sebi čutim, da moram to storiti in dati iz sebe. Čas celi rane, ampak vedno ostane brazgotina.

Ti povem zakaj mi je tako hudo. Ti si bil začetek, boril si se za dobro vseh, bil si trmast in dober. Hotel si le najboljše za vse. Tvoja iskrica v očeh ko si obdeloval zemljo in te je narava bogato nagradila. Vsak dan ko si v hlevu obiskal svoje živali tudi one so ti radostno vračale nazaj. Zdaj vidim kako zelo sva si podobna, mar mi je za okolje in naravo kakor tebi. Spoštujem jo, ker nas vedno nagradi za naš trud.

Tvoje zgodbe, kako si težko šel čez življenje, imel si bistveno večje izzive kot mi sedaj. Res sem ti hvaležna za vse.
Peljala sem te po raznih opravkih ko sem le lahko, vedno sva si vzela čas spila pivo in kavo. 
Veš ne bom pozabila tvojega humorja, vedno ko sem prišla na obisk, si sedel na robu postelje in me vprašal, ˝si že ožejena?˝. Res sem si želela, da bi tudi enkrat spoznal mojega partnerja in moje otroke. Veš težko je ko se trudiš, da bi naredil najboljše in bil v drugih očeh dober. A hkrati razočaraš.
Glej nočem te razočarati in nočem se obsojati, naredila sem vse kar sem lahko, res da mi je žal, da nisem več časa posvetila vama ampak ti obljubim, da jo bom varovala in pogosteje šla do nje.

Moram napisati, ker je težko meni in vsem ostalim. Veš sem človek, ki globoko čuti in res boli. Čutim, da si tu, zato ti povem kako zelo rada te imam in vedno boš v mojem srcu.

                                                                                                                                        Vnukinja, Sara





Komentarji

Priljubljene objave